Drömmar och lunch

Vill ni veta en skum sak?
I natt drömde jag om en tjej som jag umgicks en del med när jag var riktigt liten. Typ 6-7 år eller nåt sånt. Nu på morgonen kände jag mig manad att kolla upp var hon bor idag, för jag hade ingen jäkla aning. Hon bor i Rinkeby nu. Haha...lite kul med tanke på att jag tänkte på Rinkeby igår, men henne har jag inte tänkt på på väldigt länge. Ibland funderar jag på hur det kan bli sådär...


Ska åka in till stan och luncha med Bea. Bra, för då hade jag en anledning att stiga upp hyfsat tidigt. Typ kvart över nio. Haha...
Men imorrn måste jag upp ännu tidigare. Då ska jag till Boliden med Matilda.
Det gäller att aktivera sig själv när man jobbar för lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback