En bra start på helgen!

Trots magont och en jävla trötthet så har helgen startat bra.
Kom på att jag lovat att vara kattvakt i helgen, så efter jobbet hälsade jag på kissekatterna. Såå söta! Efter det hälsade jag på mamma och brorsan en sväng. Fick de sista födelsedagspresenterna av brorsan och moster.
It's a Tensta Thing och en flarra importerad vodka. Livet när det är som bäst? Ja, kanske. Åtminstone var det en bra start på helgen. Ja, fick ju en till kaffekopp också, men det visste jag redan. Får alltid det. Haha...

Men nu måste jag fan inta vågrät position i sängen. Är grymt jävla trött! Imorrn är det en ny dag, och jag känner inte för att vara lika trött då.

Ciao!



En platta värd att lyssna sönder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback