En liten uppdatering

Oj vad jag har orkat skriva mycket på sistone. Haha...not.
Men jag har jobbat en del, faktiskt. Ska jobba ännu mer också.

Fast först ska jag på stan med mamma. Posta brev, lämna igen låneböcker und so weiter. Dvs, förhoppningsvis inget som kostar speciellt mycket pengar. Måste verkligen spara den här kommande månaden, så att jag kan shoppa loss i Turkland. Roligare att shoppa borta än hemma ändå så.
Sen kommer ju alltid sommaren också, med allt vad det innebär. Kortare resor, festivaler, drinkar, utflykter, spelningar....mm, mm. Och allt kostar. Men det blir nog bra, ska bli rik nån gång har jag bestämt.

Nej, nu är det på tiden att jag får på mig lite kläder. Är pigg som attan idag! Men då sov jag å andra sidan tre timmar i går afton/kväll och sen typ åtta i natt. Haha...inte vanligt i min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback