En pissig lördagsmorgon (men solen skiner i alla fall)

Om gårdagen var lovely, så började den här morgonen desto sämre.

Först och främst så har jag sovit typ två timmar i natt. Först var jag så speedad och när jag väl somnade som kom min granne hem och hade efterfest till typ sju i morse. Sju!!? Man måste ju fan vara hög för att ens hålla sig vaken så länge. Och inte nog med det, de spelade musik och sjöng så att det lät som att det var i mitt vardagsrum. Nästa gång ringer jag fan polisen! (I alla fall om jag ska upp och jobba...) Eller jag kommer inte alls att ringa polisen, det är bara som jag säger nu. Skulle nog aldrig ringa polisen.

Förutom att jag är trött så känner jag mig totalt jävla bakis, och jag drack inte en droppe igår. Magen är konstig, jag drömde jätteskumma fylledrömmar de få minuterna jag sov, jag är törstig som fan och mina läppar är alldeles röda, svullna och uttorkade. Typ en läppförstoring deluxe. Men nu matchar de åtminstone min näsa på passet...öh.

Och sist men inte minst är jag förbannad på människor som skiter i sina barn! De som ställer upp när det passar dem och aldrig annars. Men jag klarar mig, det är lugnt. Det är inte första gången jag blir besviken.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Va hos mamma, beklaga mig lite och se på Melodifestivalen. Behöver det. ar alldeles för länge sen jag umgicks med mamma eller ens träffade henne. Typ i onsdags. Haha... Men jag gillar min mamma och då är det för länge.

Bäst att klä på sig och fara till jobbet snart då, även fast det är det sista jag känner för att göra idag.
Är det lördag förresten? Är helt förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Hells Kitchen

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback