Ett riktigt fynd!

Feber, feber, feber. Jag hatar feber! Försvinn nu tack!
Blir nog soffan nu några timmar innan jag får besök. Känns som det enda rätta!

Vet ni en sak, jag är riktigt glad, för idag har jag fyndat på riktigt! Jag älskar handknutna orientmattor, och idag hittade jag en att ha under soffbordet, för ynka 250:-! Uppskattningsvis skulle den kosta mellan 6000-10000 som ny. Den här var i och för sig begagnad, men det märktes inte alls på luggen. Bara fransarna på ena sidan som var lite nötta, men vad spelar det för roll för det priset? Den var tjock och hade täta knutar och ja, jag kan nog inte sluta prata om den. Haha...
Och inte nog med att jag "tjänat" pengar på köpet, nu slipper jag dra hem en från Turkiet också. Dvs, jag kan shoppa massor av annat istället. Lovely!

Nej, nu blir det soffan och
Adam för hela slanten. Sweet...

Kommentarer
Postat av: Marcusoda

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback