För gammal för fjortiskillar?

Låg uppe och läste halva natten. Ja, tills bokstäverna tillslut bara var ett virrevarr som flög förbi. Det resulterade i att jag är jättetrött idag. Trött och har ont i magen av all mat igår.

Men ny vecka, nya tag. Eller?
Ska faktiskt jobba idag, och imorrn. Kul att träffa lite arbetskamrater och gäster såklart. Vissa är ändå roliga. Hehe...

Usch, igår läste jag gamla dagboksinlägg från när jag gick typ gymnasiet. Eller usch och usch, det var rätt kul faktiskt. Tänk så mycket livet skiljer sig nu och då. På gott och ont.
Då var jag typ bakis i vartannat inlägg och annars var jag antingen kåt eller förbannad. Hade min finne, från och till. Jag har tänkt att han nog var perfekt så här i efterhand, men jag förstår att han kanske inte var det. Vi bråkade en del, och jag var ofta less eller förbannad på honom.
Hade seriösa issues med vissa personer och förbannat skoj med andra. Lekte hockeystalker, men dissade en hockeykille som visade sig vara bög(or not?). Tog körkort(och lyckades ha kvar det!). Raggade på fjortisar och langade sprit. Haha...

Ja, det var en rätt rolig tid egentligen. Kanske inte skulle vilja ha det så nu, men jag saknar den där spontaniteten. Nu är jag inte lika förbannad, mest bitter, men fortfarande kåt fast mindre ofta bakfull. Och jag är rädd att jag blivit för gammal för fjortiskillar(or not?). Men langa sprit, den karriären återupptar jag ibland. Men säg inget, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback