Gaddningar och färgningar

Orkade aldrig testa den där sprayen. Eller jo, sprayade på lite bara för att känna doften. Och doften var bra, lite fjortisvarning bara kanske...

Lyssnar på
Chris Brown nu. Fick en liten hang-up på den där killen märker jag. Men som jag brukar säga, det är kul med talangfulla människor. Och jag som inte brukar gilla människor som wailar eller dansar. Får lite Justin Timberlake skräck då. Och jag gillar verkligen inte Justin. Usch vilken tönt!
Men Chris, det är en annan sak...
Han påminner på nåt sätt om nån jag känner. Kan inte komma på vem bara.

Nu tänkte jag färga fransarna och brynen. Mina bryn är skumma. De består både av mörkbruna/svarta strån OCH blonda. How the hell?
Och fransarna är svarta, men ljusa längst ut, så de ser alltid längre ut när de är färgade. I like!

Efter det ska jag fila på min nästa tattoo. För det måste bli en nästa snart! Vet ungefär vad jag vill ha och var. Men, det tåls att tänka på...



Hade tänkt mig nåt sånt här. Nooot....
Men det är jävligt snyggt på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback