Hårtoning

Jag insåg en sak idag, det är nästan två månader sen jag tonade håret sist. Brukar göra det en gång i månaden i vanlig fall. Men trots det ser det inte så hemskt ut nu. Det är mest bara att de gamla slingorna kommer fram och håret blir ljusare, för jag tonar det ändå i ungefär min riktigt hårfärg, bara för glansens skull.
Och glans får man verkligen med den här toningen, Casting creme gloss. Helt suverän tycker jag! Och dryg dessutom. I vanliga fall använder jag två toningar, men med den här behöver jag bara en. I och för sig tonar jag inte topparna, för de har ändå sugit åt sig mer och är alltid mörkare ändå.

Kanske får det bli att inhanda en toning idag i alla fall. Känns som att det är på tiden...





Kommentarer
Postat av: Shops2006

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback