Heaven or hell?

Känner att en förkylning är på ingående. Usch! Hatar att vara förkyld!
Men så länge jag är någorlunda frisk på fredag så är jag nöjd. *peppar, peppar*

Skippade partyt och såg Andra chansen istället. Det var helt klart värt det när man fick se Carolas min när hon inte gick vidare. Haha... *skadeglädje* Och jag är faktiskt inte ett dugg förvånad.
Kvinnan tror liksom att hon är sänd av gud, att hon kan sjunga så jävla bra och är en världsstjärna. Grow up! Hon är snarare sänd av djävulen...
Hur som helst kändes det som att det kvittade ganska hårt vilka som gick vidare, så länge Carola inte gjorde det. Däremot är jag fortfarande lite skeptisk till Nordmans vitmaktmusik och eld. Om vi nu skulle skicka den, hur skulle övriga Europa förstå att den handlar om häxbränning och inte typ hedersmord eller nåt heligt krig ala Bush? Nja, jag vet inte om jag vill att de ska vinna...

Trots en överdos av schlager så har jag bara
The black parade i huvudet. Skumt. Emo är kanske inte riktigt min grej?
Men nu ska jag fortsätta käka mitt rostade bröd och sen är det sängen som gäller. Allt för att mota bort förkylningen.

158

Carola goes bananas!
(Även bokstavligt, kolla bara in klänningen)

Kommentarer
Postat av: Niklasrachel

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback