Hur man peppar inför en fest på sämsta sätt

Fest på lördag?
Är grymt sugen egentligen. Men jag vet ju att jag alltid ångrar det dagen efter. Och då menar jag alltid. Är jag inte bakis så har jag åtminstone gjort något som jag får ångra...

Jag vet ärligt inte varför jag dricker mig full överhuvudtaget. Får oftast ont i huvudet redan på kvällen, och som sagt...dagen efter är aldrig kul. För spyr jag inte så är magen garanterat inte som den ska och den där jävla törsten. Usch!

Det finns alltså en (stor) risk att jag kommer att känna mig ungefär så här på söndag:

"Sitting here wasted and wounded at this old piano
Trying hard to capture the moment this morning I don't know
'cause a bottle of vodka's still lodged in my head
And some blonde gave me nightmares, I think that she's still in my bed
as I dream about movies they won't make of me when I'm dead."


Men nej, det här var ingen bra pepp.
Får tänka så här att jag faktiskt inte behöver bli askalas för att ha kul. Och om jag ändå skulle bli askalas så har jag knappast något vettigt för mig på söndag anyway.
Oh yes!
Pepp, pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback