"I need you to hurry up now, cause I can't wait much longer"

Det blir en lite senare middag än planerat... Ks mamma har lånat en bil av en kompis, men den verkar inte riktigt vilja funka som den ska. Men nu har de i alla fall lämnat southside och är på väg uppåt. Bra det. Och jag har käkat fil, så jag klarar mig ett tag.

Tänkte hinna kika till katterna också. Och vore det inte slask ute så skulle jag ha tagit mig en promenad i samma veva, men vi får se. Vore jävligt skönt att gå en sväng med
Kanye i lurarna. Fast vore jag smart så kanske jag istället borde fokusera på att göra mig lite snygg för min "svärmor". Haha... Så att hon inte blir rädd.

Ja, ja...höres!

Kommentarer
Postat av: Ariiqra

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback