Imam bayildi och Melodifestivalen

Hockeyn gick bra. Vinst för AIK och säkrad Elitserieplats nästa säsong. Great!
Sämre gick det för Luleå... Haha!

Känner mig inte helt 100%igt frisk. Känns som att jag har nån förkylning på g. Så jag ska bara förbereda bönsallad, imam bayildi, hummus och kebabsås till imorrn. Sen blir det att krypa ner i soffan och se Melodifestivalen med bröderna. Ja, de är inte mina bröder, utan toy och hans bror. Vet inte om de gillar Melodifestivalen egentligen, men vet ni vad? De har inget val.
Och toys brorsa behöver tydligen "aktiveras", därför "får" han vara med oss ikväll. Så att han inte ställer till med nåt helvete. Men jag är nog en bra barnvakt, sepciellt till äldre killar. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback