It's a Tensta thing! (Och jag leker groupie...)

Kvällen(och eftermiddagen) i Luleå var grym. Shoppade en skitsnygg t-shirt i grått, lila och turkost, käkade på ett kebabhak och satt där och snackade skit, drack massa kaffe och sen var det musik för hela slanten.

Medelåldern var typ 12, och för en gångs skull så kändes det bra att vara gammal. Att kunna passera ett gäng skrikande översminkade fjortisar för att gå till baren där det var 18 och de flesta inte kom in var skönt. Även om jag bara beställde kaffe och Loka där. Haha...
Som sagt, låg medelålder, för korta spelningar och konstiga scener var kanske inte det ultimata, men annars var det skitkul. Petter var bra, men Adam var bäst! Han rappar så jävla grymt, rapp i käften i dubbel bemärkelse...höhö...dålig ordvits. Snygg är han också! Och så har han en sån härligt sexig mörk röst. Mums!

Förresten har jag påbörjat min nya "karriär" ikväll, bli Adams groupie no:1!
I'm in the game, så att säga.
Kanske ger den karriären inte mycket i plånboken, men alla är vi väl bra på nåt, och kanske är det min grej?
En bra fritidssysselsättning om inte annat...

Men, nu är det sängen som gäller, big time! Är trött och sliten och ska upp och jobba häcken av mig(?) imorrn.
Kanske är det tröttheten och förkylningen som gör mig så enormt fjortis också. It's not my style att säga eller göra sånt som jag gjort ikväll. Äh, jag skyller på det i alla fall...




Kommentarer
Postat av: Joachimelena

I searched a long time for such an great article. Thank you very much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback