It's friday!

Fredagen började bra. Knapra piller. Migrän på ingående. Kul.

Snart ska jag hämta mormors bil. Har lovat henne att tanka den och sen ska jag ändå handla lite grejer så det passar ju bra.
Är faktiskt fredag och jag har i princip inte ätit något onyttigt alls på hela veckan, känns som att det är på tiden! Haha...
Ibland måste man faktiskt få unna sig.

Har lovat att återigen vara chaffis åt brorsan och hans kompisar ikväll/natt. Därför blir det en kväll utan alkohol för min del. Det gör absolut inget, då jag ändå "måste" knapra mina små knarkpiller idag, och de kombinerade med alkohol är ingen hit. Verkligen inte...
Kanske lyckas jag dra hit nån hottie ikväll istället som vill kolla på tv och film och käka onyttigheter med mig. Alltid kan jag nog muta någon. Hehe...


Kommentarer
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

Postat av: Berntinga

God bless you

2010-02-24 @ 13:56:15
URL: http://berntinga.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback