It's MY birthday!

"It's your birthday
We gonna party like it's your birthday!
"

Japp, ett år äldre men inte visare. But on the other hand, jag fyller ju bara 19 så. Hehe...

Födelsedagen kommer att se ut ungefär så här. Nu dricker jag kaffe och ska snart klä på mig. Sen jobba fyra timmar till 15.00. Efter det blir jag hämtad i stan av pappa och Ewa som kommer hit och fikar med brorsan. När mamma slutat jobba kommer även hon hit, troligtvis min moster och hennes man också. Sen tänkte jag bara chilla, ta en drink eller tre och leta efter gråa hår. Haha...
Imorrn får jag nog lite annat besök. Orkar inte ha alla på samma dag, nu när jag blivit så gammal... ;P

Ja, ja...ha en bra dag i alla fall!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: teresa

Grattis fan! Hoppas drinkarna blir goda och att du får dig något fint!

2008-03-22 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback