Kamp-hund, Kamp-hund, Kamp-hund

Jag blev helt plötsligt jättepigg. Lagade mer mat och har sprungit runt och pysslat med diverse saker.

Brorsorna bara skrattar åt mig, och mobbar mig för att jag trodde att Fronda skulle gå bäst ute i Europa. Spelar hans "
gamla hits" och säger: Skulle den här funka lika bra? Tänk dig när halva Europa sjunger "Vifta med händerna fjortis".
Allt jag säger måste jag tydligen äta upp. *suck*
Men helt ärligt, visst har även jag diggat Fronda på fyllan. Vem har inte det liksom?

Tydligen vankas det film nu. Vad det blir vet jag inte. Att jag förmodligen kommer att somna på soffan, det vet jag däremot ganska säkert.



Minns ni de där glansiga baggy jeansen?
Not hot!

Kommentarer
Postat av: Fussball Trikot

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback