Leka lite groupie?

Blev middag i alla fall, om än någor försenad. Gott var det också! Pappa gillar inte kryddstark mat(what?), men Ewa gillar det. Tur att hon hade lagat maten med andra ord. Haha...

Efter middagen hälsade jag på hos brorsan ett tag. Eller, ett bra tag, kom nyss hem så. Först hade vi tänkt gå ut en sväng. Lyssna på lite hip-hop och ta en drink. Men jag orkade inte fara hem och tvätta håret och byta om, och dessutom ska jag jobba imorrn...så vi skippade de planerna. Blev en tv-kväll istället. Ja, och så fortsatte vi att plöja igenom gamla hip-hopplattor som han hade i sina gömmor. Run DMC hade en hel del bra grejer. Haha...men faktiskt. Hittade också en skiva med typ världens mest patetiska band(?). Inte lika bra...

Jobb och kalas imorrn alltså. Bra, bra. Även fast jag egentligen inte hade nån större lust att jobba. Men, men...det går la ändå.

Om det inte vore så satans dyrt så skulle jag leka groupie även nästa helg. Adam Tensta på Umeå Open. Men över 300 spänn för en biljett, nja...inte just nu. Tror inte heller att toy skulle bli så jävla glad om jag åker dit utan att höra om han vill hänga på, och let's face it, det funkar inte att leka groupie med honom i hasorna. No offence, han är skitgullig och så, men kombinationen funkar inte. Lika bra att skippa hela skiten alltså. Men när jag blir rik, då ska det fan åkas ut på groupie-turné, så det så! ;D

Nej, nu ska det diskas lite och sen tror jag att jag ska göra sällskap med El Choco i sängen. Mycket bra skit!

Kommentarer
Postat av: Augustcelebrity

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback