Lila jeans och Nationalteatern

Hittade ett par lila jeans som var grymt snygga. Men sen började jag tänka: när ska jag ha dem? Okej, skitsnyggt att gå ut och skaka rumpa i, men annars? Har så jävla sunkig slackerstil just nu känns det som... Kanske jag behöver dem ändå i så fall? Och lila jeans är så mycket snyggare än de här blå som alla fjortisar springer runt i. Fast, jag borde verkligen spara pengarna. Maginalerna är små just nu...men vi får se!

En annan tanke slog mig också, människor kan gå i hur färgglada toppar, klänningar och kjolar som helst, men när det kommer till brallor är det inte så. Då är folk(inkluderat mig) mer fega. Why?

Febern är kvar, men jag borkar inte bry mig. Ska fortsätta med "operation sovrum". Igår fyllde jag i alla fall vitrinen med mina typ 500? igelkottar. Ja, jag är konstig, jag samlar på igelkottar. Alltså inte riktiga, om nån nu trodde det... De har legat i en stor låda hos mamma tidigare, men nu har de alltså fått flytta hit.
Nationalteatern var bra städmusik insåg jag, men just nu lyssnar jag på Suburbia med Pet shop boys. Enda låten jag gillar med dem...


"Jag vill bara komma in till land
Bara komma in till land"


Kommentarer
Postat av: Milkoti

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback