Livet på en pinne...eller nåt?

Men hör inte av dig då. Skit i det! Fy fan!

Alltså jobbet idag, vad gav det att jag var där ens? Största delen av tiden gjorde jag ingenting alls. Bläddrade mest i tidningar och drack kaffe. Soft, men tråkigt.
Dock är jag lika trött fortfarande. Och då menar jag inte lite trött bara...

Om exakt en vecka fyller jag år. 19 var det va? Precis som förra året, och året där innan, och det där innan och.... Ja, äldre blir man. Tyvärr. 19 var en bra ålder. Jag lämnar den aldrig. Haha... För det är rätt så patetiskt att bli äldre, men inte mognare. Sant?

Ikväll skulle en drink verkligen sitta skönt. Men på grund av min pappa så kan jag inte dricka ikväll. Schysst? Nja, inte direkt. Fylla är kanske överskattat(eller jo, det är det), men en drink är bara att njuta av livet. Men, men...det får bli imorrn istället...
Ska göra mig en ägg- och kesomacka i alla fall. Det är också gott. Sen skulle brorsan och hans kompis komma förbi en sväng. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback