Mamma

Alltså, jag har sagt det förr men det tåls att säga många gånger. Min mamma är verkligen världens bästa! Och inte bara som mamma, utan även som kompis. Många av mina roligaste minnen kan jag dela med henne.

Hon ringde nyss och frågade om jag ville äta middag där. Hade just ätit så jag tackade nej, men sa att hon fick spara en portion tills imorrn om hon ville, så kunde jag käka det då istället. "Men då ska vi äta pizza hade jag tänkt." svarade hon. Sen hörde jag på henne att hon var lite orolig att jag hade glömt bort att jag skulle se Melodifestivalen där, men jag sa att hon skulle vara lugn, att jag kommer förbi sen.
Det är verkligen inte så att hon är nån kontrollerande hönsmamma, utan hon är snäll och bryr sig, samtidigt som hon verkligen ger mig det andrummet jag vill ha och behöver.
Mamma är bäst helt enkelt! Skulle aldrig klara mig utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback