Men snälla, visst kan du knulla nån annan?

Nu blev jag fan skraj, eller kanske mest äcklad.

Fick alldeles nyss ett sms från Ks brorsa där han frågade om jag och han inte skulle hitta på nåt till helgen. Eftersom att vi fick rätt så bra kontakt förra helgen så tänkte jag att han kanske ville umgås som kompisar, eller det vore ju det mest logiska eftersom att jag typ "dejtar" hans brorsa. Så jag svarade med att fråga om han hade tänkt sig nåt speciellt.

Vet ni vad han skriver då?

"Middag hos mig, lite vin och sen får vi väl se... ;)"

Hur skulle ni tolka det?

Jag kan bara tolka det på ett sätt, han är knullsugen. För killen har ingen sån humor att han skulle skriva så...

Visst, han är singel och jag och K har inga förpliktelser. Men ändå. Man snor(återanvänder) inte en tjej ens bror dejtar. Jag kanske inte alltid har vart en ängel, och jag kan erkänna att jag gjort jävligt dumma grejer som sårat människor. Men när det kommer till ens familj, ens eget kött och blod, då gör man fan inte sånt!
Äckligt!

Och vad fan ska jag svara?
Och vad ska jag säga till K?


Kommentarer
Postat av: nike

Fråga om han brukar dela på saker med sin bror? Sen kan du be han dra åt helvete.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback