Middagen från helvetet? Nja...

Så där, då var middagen avklarad. Kom hem alldeles nyss. 
Helt ärligt, jag hade verkligen inte behövt oroa mig. Ks mamma var både trevlig och rolig. Inte en sån där jobbig tantig och fisförnäm mamma, utan en cool mamma som inte dömer och synar en. Jättelätt att prata med var hon också. Hon hade lagat en jättegod lax- och pastagratäng(nu vet jag var K har fått sina skills i köket ifrån), nästan lika god som min. Hehe...
Även hans 11-åriga lillasyster var trevlig. Lika väluppfostrad som sin bror. Och det är fan intre vanligt att tjejer i den åldern är normala, jag vet det inte i alla fall... Är rätt så sjukt egentligen för storebrorsan är 28, K är 19(snart 20) och syrran är alltså 11. Alla barnen är liksom sladdisar. Och det sjukaste av allt är ändå att mamman ser så ung ut. Hon är 47 år, har jobbat hårt, haft sviniga män och tre barn(varav en inte är guds bästa barn kanske...) men ändå ser hon inte ut att vara över 35 typ. Jag förstår det inte, men kul för henne!

Vi käkade, babblade på om massa olika saker och kollade på svenne-tv i form av Sing-a-long och Extra extra. Trodde att mina öron skulle börja blöda när han den där "snygg-Erik" sjöng Känn ingen sorg för mig Göteborg. Det var en pina redan när han förstörde den första gången i Idol, men jag trodde fan att jag skulle slippa uppleva det igen. Usch! Nästan lika hemskt som hon den där tjejen som sjöng Die Mauer. Ännu mera usch! Fast jag tror att Ks syrra gillade de där killarna, och så sågar jag dem totalt. Snällt av mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback