Min snygga snickare

Okej, jag har aldrig sett K hålla i en hammare. Inte ett vattenpass eller såg heller. Men jag vet däremot att han kommer att bli den mest eftertraktade snickaren på marknaden när han är klar med sin utbildning.

Hur kan jag då veta det?
Jo, så här ligger det till.
Först och främst är han alltid sådär snyggt brun som om han jobbade ute i solen, året runt. Ni vet, sådär hantverkar-brun. Lägg sen till jävligt vältränade armar. Sånna armar som bara killar som jobbar med händerna kan få, alltså inte gym-nisse-muskler. Lite längre ner en snygg rumpa, som jag är säker på att den ser helt lovely ut i blå arbetsbyxor... Vad mer? En plirig och sexig blick som får alla medelålders tanter på fall. Snygga hantverkar-händer. Vällagade matlådor, ingen flottig korv med pulvermos där inte. Och så det kanske viktigaste av allt, alltid en yttepytteliiite för tight t-shirt, bara för att visa att det finns muskler även där. 


Erkänn att en sån snickare skulle ni anlita direkt
, utan att ens veta om killen kan hålla i en hammare?
(Jag vet att jag skulle göra det i alla fall...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback