Morsan bor i Hallunda

Håller på att fixa middag. Imam bayildi idag med, fast en annan variant, med kött. En ny favoriträtt? Kanske...vi får se.

Hur som helst, helt plötsligt så faller en Iittala-vas ner från hyllan ovanför micron. Bara sådär. Har inte rört hyllan på flera dagar. Skum. Och väldigt onödigt! Glas över hela golvet. Inte så nice. Dessutom gillade jag vasen...

Nu lyssnar jag på
Mange Schmidt och Ken, och tröstar mig med att jag i alla fall får god mat snart. Men ändå. Onödigt!

"Fan morsan bor i Hallunda, borde kanske göra nånting annorlunda"

Poesi på högsta jävla nivå!





Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback