Några cancertimmar tack!

Imorrn måste jag försöka få mig i väg till stan. Kanske hitta nån snygg topp eller åtminstone ett smycke till helgen. Garderoben känns helt trött nu, de där lila jeansen kanske skulle behövas för att piffa upp? Är lite småsugen...

Sen borde jag försöka hitta ett nytt solarium också. Solade alltid där pappa bodde innan, men nu har han flyttat och är solarielös. Hm...
Är verkligen blek som ett spöke right now. White-trash har liksom fått en ny innebörd... Några cancertimmar skulle inte sitta fel.


Men, jag kan lika gärna vara ännu sjukare imorrn. Så jag tar inte ut nåt i förskott...


image791

April ifjol. Solandes på balkongen. Fick färg ute redan i april! (Dock hade den inte hunnit komma på den här bilden därav blekheten...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback