Nintendo och Apoteket

Ska snart och kika till kisseflickorna. De är så små och söta. Mammas kisse är också söt(sötare) men han är inte liten med sina åtta kg katt. Haha...

Efter det ska jag åka in till stan med brorsan. Kika lite i affärer, köpa nödvändigheter på apoteket, sola en omgång och kanske fika? Vi får se helt enkelt.
Har ju sagt att jag ska handla mindre den här månaden, och det ska jag också, men titta får man väl?
Däremot är jag grymt jävla sugen på ett 8-bitars Nintendo. J har ett och jag kan spela hur mycket som helst. Det är kult och mycket bättre än alla nya konsoler. Haha... 

Sen ikväll vet vi ju vad som väntar. Den hemska middagen...

Kommentarer
Postat av: Jimtirill

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback