På tal om hår...

Imorse när jag hade tvättat håret orkade jag inte göra mer än att sätta ihop det i en stor boll i nacken. Borstade det inte ens. I vanliga fall har jag nästan alltid i en creme som gör håret mer lättformat och rakare och efter det spray, men idag körde jag alltså naturellt.
Jag fick en chock när jag hade borstat ut det ikväll. Afro all over the place! Alltså vad jag än gör så brukar det alltid vara krull i underhåret, men nu var typ hela håret afrokvalitet. Mamma, är det nåt du inte berättat för mig? Haha...nä, men jag insåg i alla fall varför jag alltid kör på creme, spray och borste. Har ingen lust att göra en återförening med Jackson 5...




Kan ni gissa vem som är jag med lite brun utan sol?

Kommentarer
Postat av: Lauritslene

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback