Presenter!

Så, då var jag officiellt äldre. Men det känns faktiskt okej. 20 och 21 var mycket värre att fylla. 29-årsdagen vill jag inte ens tänka på. Ens sista år som hyffsat ung. Usch!

Fick lite trevliga saker faktiskt. Ett nytt twinnermunstycke till dammsugaren(kanske inte så kul, men bra!), en Bruce-singel, rostfria salladsbestick, hooden jag hade önskat mig, en typ judisk jättesnygg bok, ja, och så pengar. Har däremot inte fått allt än. Moster har inte varit hit, pappa hade glömt farmors kuvert och brorsan hade beställt nåt som inte hade kommit än. Sen kommer lite kompisar på besök idag så. Nice, nice...

Jo, sen köpte jag faktiskt två presenter till mig själv också. Dels hittade jag ett erbjudande på Ica. Om man köpte en burk espressokaffe från Zoegas för 29:- så fick man med en espressokopp från Rörstrand "Hanna" gratis. Helt perfekt ju! Funderar däremot på att köpa en till omgång för att få två muggar.
Sen inhandlade jag en wct-jacka. Hade sett en skitsnygg på MQ från Fred Perry för 800:-. Den var svart med gulddragkedja. Den här var svart, med svart dragkedja...men sååå mycket billigare på rean, så jag slog till! Herregud, får väl byta till en gulddragkedja i värsta fall.

Nej, nu måste jag diska bort från gårdagens kalas.


En röd sån kopp var det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

grattis grattis :)

Postat av: Angel

Snygga muggar

2008-03-24 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback