Shoppade idag också...

"A friend in needs a friend indeed,
A friend with weed is better..."


Oj då, råkade visst somna i soffan några timmar. Var sjukt trött!

Har irrat runt på stan även idag. Köpte liter mer idag. Men sånt som jag behöver, okej? Haha... Men jo, köpte ett par supersköna sandaler i brunt skinn som jag kan ha på sommarens resor utan att totalt döda mina fötter. Det behövdes då jag kanske inte är bäst på att köpa bekväma skor. Eller visst, alla sneakers är väl sköna, men de är samtidigt grymt varma också. Hittade också en tunika/lång skjorta i naturvitt på Indiska som kommer att bli perfekt att ha i Turkiet. Sval, skön och lätt att variera. Det gillas!
Går att ha till byxor, som klänning, uppknäppt med linne under och ärmarnas längd går även de att variera.

Kom även hem med en skål i lite afrikansk stil till vardagsrummet och färska blommor i form av tulpaner och krokusar. Nice...

Nej, nu tänkte jag stryka och sätta upp de nya gardinerna i köket. Stryka är trist som satan...

Kommentarer
Postat av: Des

Skönt citat ;)

Postat av: Evelina

Hoppas du
haft en bra dag. Kika gärna in på min blogg!

2008-03-06 @ 19:40:15
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback