Snälla pappa, kan vi inte åka till Rinkeby?

Gud vad jag längtar till Stockholm!
Söder, Vasastan, Kungsholmen...hela jävla skiten!
Men främst längtar jag till ett helt annat ställe i Stockholm...

I och för sig åker jag till Turkiet om drygt en månad, så jag ska väl inte klaga. Då har vi även en typ tre-fyra timmars mellanlandning på Arlanda. Idag kom jag med bästa förslaget på vad vi skulle göra då, men jag vet inte om pappa var lika övertygad...
Jag blev jätteglad och sa underfär så här: "Men vad perfekt, då hinner jag åka till Rinkeby och köpa bröd och tobak!"
Pappa såg ut som ett stort frågetecken och började sen skratta. Men hey, jag kan inte rå för att jag längtar dit och att de typ har Sveriges godaste bröd där(som jag har smakat alltså...). I och för sig kan jag kanske hålla med om att det var en lite långsökt idé, men ändå. Behov är behov. Och jag är jävligt sugen på bröd (och äppeltobak...)!
Men har jag tur så hittar jag kanske gott bröd i Turkiet också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback