Sol och vår?

Blev en tidig lunch i form av en toast med mozarella och pesto och sallad till. Mums!
Kikade lite i affärer(men köpte inget!) och sen passade vi på att sola. Är säkert ett år sedan jag besökte ett solarium sist så jag är inte så orolig för cancer. Bea fick massor av jättefina fräknar. Varför får jag aldrig fräknar? Har inte haft det nån gång. Eller jo, på armarna. Haha... Men lite färg fick jag i alla fall. Är tacksam över att jag sällan bränner mig.

Eftersom att lunchen blev så tidig så tänkte jag börja med middagen snart. Vegetariska vårrullar med ris och nån currygegga. Gott! Enda kinamaten jag gillar egentligen.
Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag har faktiskt börjat äta vegetariskt rätt ofta. Inte av några moraliska skäl, utan för att jag faktiskt tycker att det är gott! Men en riktigt bra tillagad entrecote slår ändå det mesta...mm.

Ska uppdatera min mp3 sen också tänkte jag. Har inte gjort det på typ ett år, så det håller på att vara dags. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback