Städa och den snyggaste tröjan någonsin?

Nyss hemkommen från stan. Passade på att hämta min födelsedagspresent hos mormor när jag ändå var i närheten. La av den snyggaste hooden jag sett på väääldigt länge(typ hela mitt liv) också. Har inte råd med den just nu, men det var en av de få sakerna jag önskade mig av pappa... Hoppas! Det var så sjukt för jag drömde typ om en liknande i samma färger och liknande mönster för någon natt sedan, och nu så fanns det en sån. Det är alltså meningen att jag ska ha en sån! Hehe...


Eftermiddagen tänkte jag ägna åt städning och att fixa lite saker här hemma. Tänkte ta fram de få påsksakerna jag äger, typ en liten duk och en kökshandduk. Men lite påsk kan kanske vara kul? I don't know...



Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Var med och tävla om en bloggdesign i min blogg!

http://gabbgabb.blogg.se/1205758451_utlottning_av_bloggde.html

Postat av: Imrefride

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-09 @ 09:16:35
URL: http://imrefride.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback