Svinen och Liv

Det är synd att AIK spelar mot HV71.
Inte synd på så sätt att HV vann serien, och det därför kanske är svårare för AIK att ta sig vidare. Utan för att jag verkligen hoppas på att HV tar SM-guld, samtidigt som jag självklart hoppas att AIK tar sig så långt som möjligt. Men det funkar ju inte så, för både HV och Skellefteå kan ju inte ta sig vidare.
Jag tror på HV också, självklart. Även om AIK vann första.

Jag kanske inte är någon bra AIKare(fast har jag någonsin kallat mig det ens?), men jag tycker att det är förbannat kul att Ledin fick göra mål ikväll. Jag tillhör en lite udda skara, som faktiskt gillar Ledin. Jämtin också. Mest för att reta pappa, han avskyr Ledin och har förmodligen inte så mycket till övers för Jämtin heller. Jag har alltid älskat att vara tjurig och tycka motsatsen, men har också en viss kärlek till lite sviniga spelare. Jag är den som står och hejjar på när det blir slagsmål, och att resulterar det i blod på isen så känns det lite extra roligt. Haha...

Sen har vi ju Liv också, honom får vi verkligen inte glömma! Söta lilla Liv. De ögonen...jag dör!





Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA! Go Aik, ikväll tar dom "svinen";)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback