That's just the way we're raised!

Lämnade igen bilen nyss. Blev ghetto-bussen hem, då jag var så lat att jag inte orkade gå. Men jag gick av hållplatsen innan, mest bara för att se om det var folk ute nånstans. Haha...bara för att det är så "farligt" att gå här själv på kvällarna. Lite spänning i livet vill jag allt ha...hehe.

Jag struntar i Melodifestival-skiten nu. Det är kul, men ärligt, den enda som var riktigt bra idag(i år?) var Björn. Han kunde man dessvärre inte rösta på. Synd.
Stör mig så förbannat på Perellis hår. Hon har liksom löshår men det är ändå inte tjockt. Why? Hur jävla skallig är hon egentligen då? Och den där pannan...
Jag tyckte att BWO skulle vinna, men det skiter jag också i. Istället sippar jag 43 med mjölk och tänker tillbaka på gårdagen. På hur trevlig och gullig
Adam var. Och på hur jävla het min pimpade tavla med hans autograf på kommer att vara i badrummet. Guldram och allt. Nice...

Tänker min granne ha pundar-party(eller vad fan det är han sysslar med) till sju imorgon också, då blir jag inte nådig. Men lite fick han allt smaka lite i morse. Spelade Timbuktu på högsta volym innan jobbet. Hoppas han vaknade...


Om jag är irriterad på allt idag? Ja, typ. På det mesta i alla fall. Och jag klagar hur mycket jag vill, på allt från Perellis "hår" till min pappa och min grannes nattliga vanor. Själv är jag perfekt, men det visste ni väl redan? *dampbarn*


"They wanna know why we walk like we walk
talk like we talk, like we own the city
So I tell them like it is
I got it from my mother, that's just the way we're raised
"

Kommentarer
Postat av: Didrikalicia

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback