Trekant?

Vet ni vad som är bättre än att vakna upp med en riktigt het kille?
Det kan jag svara på. Att vakna upp med två heta killar såklart.
Som idag. Killarna är kvar. De såg på film typ halva(hela?) natten, men jag somnade, fort.

Jag har alltid haft svårt för toys brorsa tidigare. Alltid tyckt att han varit en jävla typ och riktigt patetisk.
Men jag har alltid sett honom full/hög tidigare. Det har han inte varit nu. Han är en helt annan människa nykter. Jag märker för första gången att de där två är bröder, det har aldrig hänt tidigare. Toy har alltid verkar äldre, även fast han nästan är tio år yngre.
Jag sa det till hans bror också, att han faktiskt går riktigt bra att umgås med när han är nykter.
Ibland är det faktiskt tvärtom. Vissa funkar det inte alls att umgås med om de är nyktra. Haha...

Jag är i alla fall glad att jag förberedde det mesta av maten igår, för jag är riktigt seg idag. Måste städa också, så. Men jag tror att det blir bra. Hoppas bara att gästerna blir nöjda...


(Och nej, vi hade inte trekant. De är ju bröder för fan! Fast i och för sig, vad spelar det för roll för mig? Haha...)

Kommentarer
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Dagens granskningar av olika bloggar är färdiga kanske din är med denna gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback