Ut i skogen!

Grannen hade aldrig någon efterfest hemma i natt. Det resulterade i att jag sov som ihjälslagen i princip hela natten. Vaknade bara en gång av att jag inte kunde andas, men hey, nässpray är bra skit. Somnade om och sov till typ 11.30. Haha... Men det behövdes kanske?

Somnade i soffan när jag såg på Fightclub på Eurosport. Var typ thaiboxning igår. Tror jag. Var så trött. Haha... Men det var med en skitbra kille i alla fall. Dessvärre har jag glömt hans namn, men jag gillade honom. Snygga sparkar och en jävligt välsvarvad kropp. Där snackar vi perfekta muskler. Hehe...

Och jag vill bara klargöra en sak, jag är ingen våldsförespråkare. Våld under kontrollerade former gillar jag, dvs boxning, K1, hockey osv, men jag försvarar verkligen inte orpovocerat gatuvåld. Tycker sånt bara är jävligt vidrigt.
Var bara tvungen att säga det, eftersom att jag ofta snackar om snygga slag och sparkar. Så då vet ni.

Ska ut i "naturen" med mamma idag. Typ plocka in videkissar och sånt. Jag som blir rädd så fort jag inte längre har asfalt under fötterna. Hur ska detta då gå? Haha... Men det är tur att vi har natur här på A-torp också. Då känner jag lugnet av att bara ha några hundra meter till stadig asfalterad mark.

Kommentarer
Postat av: Saidingebjorg

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback