Analys av kvällen

Jag hade sju av tio rätt ikväll. Och jag "röstar" enbart med hjärtat. Dvs, jag har egentligen förbannat bra musiksmak. De tre som inte gick vidare av mina tio favoriter var de jag bara hade tagit med för att fylla ut. Så ja, jag HAR bra musiksmak. Basta!

Ja, jag pratar om Eurovision såklart, för er som inte hänger med.

Orkar inte analysera mer ikväll än att jag konstaterar att israelen(eller heter det israelit?) hade grymma armar. Dessutom var han bara -87, och med så snygga armar! Honom röstade jag vidare direkt...haha. ;)

Och ja,
jag är fortfarande kär i Dima. Hans framträdande ikväll toppade det jag har hört tidigare. Inte blev det sämre av att en av mina favoritidrottsmän, all time, Evgeni Plushenko, var med på scen. Lägg även till att han var barfota(Dima alltså...) och hans lilla "nakenschock" i slutet. Han kan helt klart vinna! Och jag skulle inte banga...

Annars gillade jag Bosnien. Kunde inte sluta le när jag hörde låten och såg den lilla Björn Kjellman-kopian dansa runt. Förutom snygga karlar och vemodiga balkan-ballader så gillar jag glada låtar. Inte humor, men glädje!


  

Grym kille!



Och grymma armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback