Årets bästa skoköp?

Köpte ett par bruna skinnsandaler från Rieker tidigare i vår. Tyckte först att de var lite tantiga, kanske mest beroende på märket. Ni vet, sköna, fotriktiga tantskor.

Men efter att ha traskat runt med dem hela tiden i Istanbul så bara älskar jag dem!
De är verkligen jättesköna, men kanske ännu bättre, de passar till i princip allt. Jeans, harem-byxor, kjol, klänning, shorts...you name it! I princip till alla sommarkläder med andra ord. Och det känns som att det är riktigt bra kvalitet än så länge.

Jag tror att de här kommer att vara trogna följeslagare i vår/sommar/höst.


image825

image826

image827

Nu struntar jag i att de är tantiga. Jag bara älskar dem ändå!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Fin färg!
Mitt bästa köp är speedyn från Louis Vuitton.

Postat av: N.

Jag tyckte att de var skitfina! Söta.

2008-05-05 @ 22:58:00
URL: http://yummymummy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback