Bad cravings...

Vad jag shoppar går väldigt mycket i perioder. Det har varit mycket inredning ett tag. Men nu är jag så grymt sugen på kläder!

Behöver nya ljusa jeans(då de jag köpte för ett tag sen var av USEL kvalitet). Vill ha en skön överdel i lite caribbean/riviera-style. Ni vet, skira tyger och lite knalliga färger. En eller två fina sommarklänningar skulle heller inte sitta fel. Liksom ett par tygskor och ett till par sköna sandaler. Och en perfekt kjol. Vet inte hur den ska va, bara den är perfekt. Jag och kjolar burkar inte komma så bra överens nämligen...
Och så lite håraccessoarer och nagellack som pricken över i:et.

Oj då, blev en del. Kanske en shoppingrunda imorrn? Det låter i alla fall väldigt lockande. Men sen, om jag har tur, så åker vi till Finland inom en snar framtid. Hälsa på släktingar och tokshoppa brukar det innebära. Och jag brukar alltid komma hem med minst ett(okej, två...eller tre) par skor. Finland är ett riktigt sko-mekka! Eller öststater(ja, jag kallar Finland öststat) överhuvudtaget. Där förstår kvinnor skors betydelse på ett helt annat sätt.


image302

Bling-bling och camo.
Så ghetto-trashigt som det kan bli. Ett av förra årets Finland-fynd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback