Bloggtorka

Anledningen till att jag inte har bloggat så mycket på sistone är att jag har haft problem med magen. Låter som en dålig anledning, men jag har verkligen haft ont så jag har inte orkat helt enkelt. Jag hoppas att jag är på bättringsvägen nu.

Vet inte vad det beror på heller, men förmodligen beror det på att jag åt mycket bättre mat i Turkiet. Mer frukt, grönsaker och fibrer och mindre dåligt fett och socker. Sen har jag verkligen inte skött mig bra här hemma, så då får jag ta smällen nu. Kan även bero på att jag kanske inte riktigt tål mjölk. Och här hemma dricker jag mycket mer mjölk. Har även varit alldeles för stillasittande på sista tiden, beroende på att jag är tillfälligt arbetslös i ca en månad.

Ja, ja...ni bryr er säkert inte, men jag ville bara förklara varför jag inte bloggat så mycket. Men förhoppningsvis så är jag tillbaka på banan snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback