But if I keep going on, It will never be impossible

"Even when the thunder and storm begins
I'll be standing strong like a tree in the wind
Nothing's gonna move this mountain
Or change my direction"


Bilen är tvättad, och snart ska jag bege mig till tvättstugan också. Ibland får jag verkligen sånna här städil, och då är det lika bra att bara köra på, göra allt på samma gång liksom. För efter det kommer alltid en slöperiod, då jag typ bara orkar dammsuga lite och i bästa fall hålla hyffsat rent i badrummet.

Därför tänkte jag också plantera klart på balkongen idag. Fick lite blommor av mamma, och sen har jag en del oplanterat hemma också. Älskar verkligen min balkong, den är så mysig och alldeles lagom stor(även fast jag gärna hade haft värsta feta soldäcket...). Nu saknas det bara nån att mysa med där också. Hm...

Kommentarer
Postat av: Eldarastrid

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback