CV-fotografering

Fick nyss ett infall att ta en ny bild till mitt cv. På den nuvarande är jag blond. Hm... Dvs, det är alldeles för länge sedan jag bytte bild.

Tyckte att jag hade en bra hårdag. Såg ut som en lagom blandning av söt/seriös/snygg. Och var lagom solbränd. Glad i hågen börjar jag därför fota.
Men hey, det blev inte bra bilder.
Den bra hårdagen resulterade i att mitt hår var för blankt, så det såg flottigt ut på bilden. Urk! Och solbrännan gjorde att jag såg ut som en 10 år äldre solariemissbrukare som dessutom fått flammig bränna. Not hot! Dessutom hade jag gigantiska påsar under ögonen.

Nej, vi kör på cv-fotografering en annan dag. Och så länge kör jag med en blond bild och dessutom hävdar jag bestämt att ljuset idag inte var bra. Usch!

Men nu måste jag sticka. Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback