Dagens...

...humör: Lite förväntansfull och förvirrad. Don't know why...
...to do: Tvätta mammas bil och tvätta mina kläder.
...kläder: Än så länge nattlinne, men något chill sen.
...mat: Öhh...så bra på att planera är jag inte
...dryck: Vatten känns helt okej.
...låt:
Den här pga av mitt nya beroende, och den här för att jag är tjejig idag.
...tv: Såg Dima Bilan på ettan imorse! :)
...bästa: Att mina ögonbryn blev så bra av färgningen igår.
...sämsta: Att jag är rastlös till tusen och har noll planer för helgen.
...önskan: Att nån ringer och har världens roligaste fest på g i helgen.


Bäst att klä på sig och bege sig till garaget då. Det är faktiskt ganska kul att tvätta bilar tycker jag. Och självklart ska det vara by hand. Avkopplande på nåt vis. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback