Dinner-time

Nyttigt, fiberrikt och inga halvfabrikat? Ha! Min nya bra-för-magen-diet fick sig en törn redan idag. Vårullar med nudlar, brytbönor och en kall curry/soya-sås. Kanske inte det nyttigaste jag ätit. Ja, bönor är det väl inget fel på men...
Hur som helst var det jävligt gott! Och inte det värsta jag ätit heller ut hälsosynpunkt...

image840

Mums!


Eftersom att jag putsade fönstret, men struntade i promenaden tidigare, så tar jag den nu istället. Inget regn än i alla fall... *peppar, peppar*
Sen har jag lovat att gå till brorsan med en gigantiska tavla som jag förvaltar åt honom. Han ska nämligen ha en annan utställning imorrn, och då ska den vara med. Jag hoppas att ingen köper den, för jag gillar att ha den på väggen. Haha... :P Men jag hoppas självklart att det går bra för honom i övrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback