En helt vanlig söndag

Festen igår var sådär. Eller inte alls så kul faktiskt. Grupperingar, inte så kul lokal, dålig 90-talmusik och ja, allt kändes liksom som ett mellanstadiedisco. Vi var ett gäng på kanske 8-10 personer som drog därifrån redan vid elva. Åkte hem till mig och rökte vattenpipa, drack tequila(my favourite...) och lyssnade på bättre 90-talsmusik istället. Helt okej. Kom väl i säng vid fyra kanske, och då stank hela lägenheten av den sötsliskiga tobaken. Nice, or not.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Besökt mormor, varit en sväng upp på Vitberget med Timo, käkat middag hos mamma och putsat fönstren i sovrummet. Vilket får mig att seriöst börja fundera på nya gardiner dit. En kappa kanske? Eller en snygg hissgardin? Vi får se vad jag hittar helt enkelt. Svart, champagne, guld och rött. Någonting av det måste det vara för att passa in. Vill även ha en ny lite gardin till fönstret ovanför ytterdörren. Det får bli en sväng på stan imorrn helt enkelt. Är en del annat jag är i behov av också.

Nej, nu ska jag se Andra avenyn och Parlamentet.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pellerita

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback