Flumma bort bara

Status: Förvirrad, rastlös, flummig, partysugen, fylld av överskottsenergi, orolig, frustrerad och lite smått rökfull.
En vanlig söndagskväll med andra ord.

Är så mycket jag vill göra, men jag har så lite att göra att min rastlöshet håller på att ta kol på mig! Saknar redan att Andra avenyn är slut. Är ledsen över hur det blev med en viss person. Är förbannat less på en kille som aldrig verkar vilja ge upp. Saknar redan en annan. Längtar till sommaren och till att jobba, men inte till att jobba i köket. Längtar till att bada ute. Vill ha bättre kontakt med någon.

Men kanske helst av allt vill jag åka på festival, flumma runt, umgås med roliga människor, ligga i gräset och lyssna på skön musik och känna hur hjärnan flummar iväg, pressas mot kravallstaket och vara blöt av svett och regndroppar, gå runt i softa skitiga kläder och hångla med en kille till tonerna av ett bra band. Är det för mycket begärt? Och varför längtar jag alltid till att vara helt väck när det känns så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback