Förlovningsfest och Roomservice-killar

Har varit ute mer eller mindre hela dagen idag. Var först upp till Vårmässan. En typ inrednings/fritidsmässa här i stan. Såg när Roomservice-killarna skulle göra ett "vardagsrum". Har alltid gillar Johnnie och Mattias så det var kul att se dem live också. Såg riktigt fräscha ut faktiskt. Hehe... ;) Sen att mamma skämde ut sig lite, det får man på köpet. :P

Efter mässan åkte vi förbi min moster och hennes man en sväng. Satt ute i solen på deras baksida och åt chokladmuffins. Mums! Bestämde också i all hast oss för en lite IKEA/Alko-resa senare i maj. Typ som en examenspresent till brorsan eller nåt. Bara för att ha en anledning liksom. Haha...

Nu ska jag hoppa in i duschen, för senare ikväll är det som sagt förlovningsfest som gäller. Känner bara paret lite ytligt, men jag hoppas ändå att det blir kul. En pava vin blir deras present från mig. Haha... Men som sagt, känner dem inte så bra så vad ska man annars köpa?
Nykter kväll för mig i alla fall. Kör bil. LIka bra det. Därför ska jag "förfesta" med att måla naglarna och dricka vatten framför Så ska det låta-reprisen. Exakt så gammal är jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback