Gårdagens festiligheter

Hur trött kan man vara utan att somna sittandes? Det är nog dagens fråga. Är grymt trött i alla fall!

Igår åkte vi redan 7.30 till Haparanda. Shoppade lite på Ikea(typ tre saker eller nåt), en hel del på Alko och rätt så mycket på nåt varuhus med massor av grejer i Torneå. Ja, och i lite småbutiker också. Kanske visar sen...

Kom hem starx före åtta, och då var det bara att bylta på sig lite mer kläder och sticka till en utomhusfest ganska direkt. Blev lite för full, lite för fort, men jag hade grymt trevligt! :) Satt och snackade och drack till kanske 00.30, men då var det så satans kallt att jag bjöd in alla på efterfest hos mig. Kommer på så smarta grejer när jag är packad...not. Hur som helst, vi var kanske 15 pers som gick till mig. Sanackade mer, flummade på och lyssnade på diverse musik, bl.a. gammal skön hiphop och punkklassiker. Skum blandning men...haha. De sista grabbarna for hem lite drygt fyra. Jag försökte sova, men somnade inte föränn kanske fem. Vaknade hela tiden, och steg till sist upp strax före nio.

Dvs, det blev inte mycket sömn i natt. Men det var det helt klart värt! Hade jättetrevligt och det var verkligen en skön stämning hela kvällen. Vill på fler sånna fester snart! Och faktiskt, utgång kan vara rätt så överskattat, för jag har oftast roligast på privatfester med trevligt folk. Och att jag blev lite väl full där ett tag(och trodde att en kille var ett rådjur i en båt, tafsade på bröstmuskler och höll på att ramla ner i vattnet), det var faktiskt riktigt skönt! Nu på senare tid har jag alltid varit så seriös och hållit mig lagom salongsberusad, så det var en jävla befrielse att få supa till en gång. Och det bästa av allt är ändå att jag är så sjukt skönt bakis idag. Inget illamående eller huvudvärk, utan seg och bakiskåt bara. Haha... ;P

Bjuder på en skön hiphop-klassiker som vi diggade till igår, innan jag somnar i soffan... :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback