Grillkväll + grillfest

Blir en del grillat här framöver. Antar att det är längtan efter sommaren som återigen gör sig påmind.

Imorrn har jag bjudit över en kompis på grillkväll. God mat(kyckling, potatisgratäng, grekisk sallad mm), god dryck, nån film och kanske lite snacks. Det är planen. Tror att det blir ett alldeles lagom torsdagsnöje! :)

Sen på fredag är jag bjuden på grillfest ala äkta Norrlandsstyle. Vi ska upp på ett berg ute i skogen och grilla korv(ja, nåt annat för min del då), dricka sprit, umgås och frya ihjäl. Haha...det sista är inget jag önskar, men dessvärre tror jag inte att det kommer att bli så varmt. Förhoppningsvis får jag träffa en viss person på fredag också...


En försmak av sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback