Här ska det rengöras!

Och nej, nu gäller det inte mitt hem, utan mitt ansikte. Blir tokig på de små knottrorna eller mini-finnarna som har dykt upp i pannan och lite på kinderna. De kanske inte direkt syns på håll, men jag vet ju att de är där!
Och hur kul är det att vara 22 och ha fått finnar liksom? Inte mycket...

Hur som helst, idag köpte jag en acnelösning(visst låter det läskigt?) från ACO på Apoteket.
Någon som testat?
Jag hoppas verkligen att den fungerar, för vanlig rengöring ger i alla fall ingen effekt. Problemet är bara att jag inte har speciellt fet hud, så jag hoppas att jag inte blir jättetorr av den. :S


ACO 02 TREAT Acnelösning
Räddningen?


Kommentarer
Postat av: teresa

jag har provat. vet inte om den gjorde huden bättre... men jag blev inte så torr. men det är inte något i ditt leverne som gör att du får dessa prickar? jag fick massa finneliknande grejer av en duschtvål jag hade. sjukt störigt.

Postat av: L8

Det är det som är det skumma. Jag har fan bättre leverne och sköter min hud bättre än någonsin. Hm... Kanske borde börja sova i smink och inte vara så noga? Eller sluta dricka alkohol... Fast det borde iofs torka ut huden istället.

2008-05-29 @ 12:53:42
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback